Копия Случайная новость

Етнотолерантна (її ще можна назвати етногеоекологічною) виявляється у повазі інтересів місцевих жителів. Це перш за все шанобливе ставлення до місцевого населення, збереження традиційних систем природокористування, повага та дотримання місцевих законів і звичаїв, а також внесок туризму в соціально-економічний розвиток даної території.

Контакты

04111 Украина г.Киев ул.Салютная 1-Б
Телефон офиса:
тел. (044) 599-5332
тел. (044) 227-8149
Наши сайты:
www.ecotour.com.ua
www.team.biz.ua
www.aat.ecotour.com.ua
www.info.ecotour.com.ua
Наша почта:
tkv@ecotour.com.ua
info@ecotour.com.ua

Поиск



Транспортна інфраструктура частина 32

Анастасія Ступачаенко

магістр географії рекреації та туризму

кафедри географії України

географічного факультету

Київського національного університету імені Тараса Шевченка

аналітичний огляд для екотур-інфо

Євро 2012 «Фанати – міфи і реалії»

1.6. Транспортна інфраструктура

Аеропорти. Зараз майже завершена реконструкція аеропортів у всіх чотирьох містах, що прийматимуть Євро-2012. Зокрема, у Міжнародному аеропорту «Бориспіль» у вересні 2010 року було введено в експлуатацію пасажирський термінал «F», який має пропускну спроможність 1800 пасажирів на годину. У 2011 році у «Борисполі» запрацював новозбудований термінальний комплекс «D» , відреконструйований термінал «В», розширено перон «F». У міжнародному аеропорту «Львів» побудовано пасажирський  термінал, реконструйовано злітно-посадкову смугу У Міжнародному аеропорту «Донецьк» восени запрацював новий термінал. Реконструкцію аеродрому, а саме облаштування місць стоянок повітряних суден, завершили у 2011 році. Авіадиспетчерську вежу у «Донецьку» завершили у грудні. У Міжнародному аеропорту «Харків» новий термінал прийняв пасажирів у вересні, завершено будівництво авіадиспетчерської вежі, реконструйовано існуючий термінал. Реконструкцію власне аеродрому, будівництво нової злітно-посадкової смуги закінчено у IV кварталі цього року.

 

Дороги. Дорожньо-транспортна інфраструктура за рік також зазнала істотних змін. У 2010 році у рамках підготовки до Євро-2010 в міжміському сполученні введено в експлуатацію, відкрито рух та відремонтовано 543,6 км доріг. У 2011 році до Євро-2012 проведено ремонтні роботи та збудувано 1200 км автодоріг. Серед них - ремонт автодороги Київ-Харків, реконструкція доріг, що зв’язують Львів із Польщею, будівництво об’їзних доріг навколо Донецька і Харкова, ремонт доріг, що сполучають Донецьк та Харків з Росією.  Здана в експлуатацію автодорога Харків-Щербаківка протяжністю 28,5 км, що зв`язує Харків з Російською Федерацією. Триває ремонт дороги Київ-Харків-Довжанський та мосту через річку Сіверський Донець у Чугуєві.

Прикордонні переходи. Протягом 2010 року було облаштовано 20 пунктів пропуску через державний кордон. Зокрема, будівельні роботи велись на українсько-польських пунктах пропуску «Ягодин», «Краковець» та «Шегині». Завершено розробку проектної документації для забезпечення облаштування пункту пропуску «Устилуг», проведено тендери на будівельні роботи на пунктах пропуску «Чоп» та «Ужгород». Зв'язок з Польщею буде здійснюватися чотирма магістральними автомобільними дорогами та однією національною. Підходи до основних прикордонних переходів були модернізовані та відремонтовані: у 2011 році заплановано здійснити ремонт та модернізувати прикордонні переходи з Польщею М-10 Львів-Краковець, М-11 Львів-Шегині, М-09Львів-Рава-Руська.

Міський транспорт. «Львівський автобусний завод» (ЛАЗ) постачає пасажирський транспорт містам, що прийматимуть Євро-2012. Протягом 2010 року з цією метою у виробника було придбано 72 автобуси для оновлення автопарку Києва, Львова, Харкова та Донецька. У 2011 році Уряд придбав 757 автобусів та тролейбусів: для Києва – 185 автобусів та 185 тролейбусів; Донецька – 143 тролейбуси; Львова – 60 тролейбусів і 76 автобусів; Харкова – 11 автобусів та 97 тролейбусів.

Залізниця. Протягом 2011-2012 років було придбано 10 поїздів Hyundai, що курсуватимуть між приймаючими містами Євро-2012. Завдяки цьому проекту на залізницях України курсуватимуть електропоїзди, які перевозитимуть пасажирів у вагонах підвищеного комфорту зі швидкістю руху до 160 км/год.