Копия Случайная новость

Етнотолерантна (її ще можна назвати етногеоекологічною) виявляється у повазі інтересів місцевих жителів. Це перш за все шанобливе ставлення до місцевого населення, збереження традиційних систем природокористування, повага та дотримання місцевих законів і звичаїв, а також внесок туризму в соціально-економічний розвиток даної території.

Контакты

04111 Украина г.Киев ул.Салютная 1-Б
Телефон офиса:
тел. (044) 599-5332
тел. (044) 227-8149
Наши сайты:
www.ecotour.com.ua
www.team.biz.ua
www.aat.ecotour.com.ua
www.info.ecotour.com.ua
Наша почта:
tkv@ecotour.com.ua
info@ecotour.com.ua

Поиск



Відеополювання

Орієнтування – феномен геопросторової інтелектуальної та рухової активності людини

Ксенія Мішалова

Екотурінфо

Частина 9. Відеополювання

Суть Відеополювання полягає в творчому підході до зйомки вдалих відеосюжетів. Це творче змагання, де фантазія і ідеї учасників мають визначають значення, а час виконання завдань не враховується. Учасникам пропонують виконати від 3 до 5 завдань. Кожне завдання зводиться до короткої фрази або одного слова, виходячи з якого, потрібно придумати сюжет і зняти відеоролик. Незважаючи на те, що головне в цій грі - ідея для сюжету, якість виконання теж має значення.

Як бачимо, фантазія організаторів не має меж, що відіграє головну роль у просуванні туристичного анімаційного продукту та популяризації даного виду туризму серед споживачів такого роду послуг.

Варто зазначити також про те, що розвиток мережі міських ігор відбувається не тільки географічно - за рахунок збільшення кількості регіонів, у яких проводяться ігри, а й якісно, розробляються і реалізуються нові формати ігор.

Рівень популяризації квестових ігор можна судити вже за тим, хто приймає в них участь. В якості учасників в подібних іграх себе випробовують такі відомі люди, такі як Руслана , Алекс Екслер, Дмитро Пучков, Алесь Мухін, Вілле Хаапасало, команда КВН Федір Двінятін, Океан Ельзи, Євген Гришковець, Борис Стругацький, Діана Арбеніна, Ольга Громико, Сергій Піменов, Костянтин Риков та інші.

Ігри створюють не лише рекреаційний ефект для учасників, а й приносять економічну вигоду компаніям. Наприклад, мережа побутової техніки та електроніки «Ельдорадо» і компанія Nokia об'єдналися з грою DozoR для просування одного з мобільних телефонів. У заході взяло участь понад 3000 чоловік, загальний бюджет акції склав 1 млн $.

Якщо про «DozoR» та «Encounter» ми можемо говорити, як про провідні компанії, що надають туристичні квестові продукти на вітчизняному туристичному ринку, то є й такі, що не мають такої структури та розповсюдження. До них можна віднести ігри, що організовуються на рівні самоврядування та неприбуткових організацій. Такі ігри мають не фінансове позиціонування на отримання вигоди та прибутку, а зазвичай, орієнтовані на власне дозвілля, залучення громадськості до проблематики: здоровий спосіб життя, активний спосіб життя, виступати проти паління, вживання алкоголю тощо. Можуть орієнтуватися на тематику святкування будь-якої події, адже можуть перекваліфіковуватися за тематикою під завдання. Квести від само врядувань можуть мати пізнавальну та освітню характеристику, спрямовуватися та загальний розвиток та пізнання навколишнього середовища, закріплення матеріалу тощо. Власне, методику закріплення матеріалу та пізнання навколишнього світу можна впроваджувати у середніх загальноосвітніх та у вищих освітніх закладах. Про такий спосіб позиціонування та використання ігор і піде мова надалі.

Еволюціонуючи протягом ста років, орієнтування видозмінювалося не лише завдяки геопросторовим, етнокультурним, спортивно-технічним, соціально-психологічним та економічним та політичним чинникам, але і запозичувало елементи підготовки з найширшого спектру видів діяльності людини (від військової підготовки та спорту до літератури та домашнього господарства). Так завдячуючи лижному спорту, ми маємо орієнтування на лижах, велоспорту – орієнтуванню на велосипеді тощо; впровадження автомобілів у побут громадян також зробив свій внесок – ми маємо змогу говорити про автоквести та автопробіги. За тематичним спрямуванням нині є дуже популярними  літературні, гастрономічні та історичні квести.

Виходячи за рамки вимог Міжнародної федерації спортивного орієнтування, рекреаційне орієнтування починає самостійне життя у формі рогейну, геокешингу, квестів тощо. Не маючи чіткої характеристики та приналежності до асоціацій, рекреаційне орієнтування захоплює сферу анімаційного туризму, стаючи формою організації дозвілля в умовах міста та приміських околиць.

Постійний розвиток та попит на подібні ігри породжують нові види пропозиції, чому завдячує виникнення фото-, відеоквестів, мокрих війн тощо. Процес популяризації спричинює процес постійного формування на інновації на ринку пропозиції.