Копия Случайная новость

Рекреационная деятельность охватывает различные виды занятий (туризм, физкультура, спорт, художественная самодеятельность, техническое творчество, коллекционирование и т.п.) с неодинаковой степенью физических, интеллектуальных и эмоциональных нагрузок.

Контакты

04111 Украина г.Киев ул.Салютная 1-Б
Телефон офиса:
тел. (044) 599-5332
тел. (044) 227-8149
Наши сайты:
www.ecotour.com.ua
www.team.biz.ua
www.aat.ecotour.com.ua
www.info.ecotour.com.ua
Наша почта:
tkv@ecotour.com.ua
info@ecotour.com.ua

Поиск



Фотоквести

Орієнтування – феномен геопросторової інтелектуальної та рухової активності людини

Ксенія Мішалова

Екотурінфо

Частина 8. Фотоквести

Компанія не зупиняється на вже існуючих розробках, а кожного сезону пропонує нові ігри. Серед них такі, як «Фотоекстрім», «Фотополювання», «Мокрі війни», «Кешинг», «Схованки і точки», «Відеополювання».

Наразі і гри під брендом «Encounter» проводяться в Росії, Україні, Білорусі та інших країнах. З січня 2011 року на програмно-технічному комплексі «Encounter» почала працювати українська мережа міських ігор «Quest.ua».

Якщо в попередніх випадках ми мали справу з описом стандартних ігор, які популяризуються в наш час на вулицях міста, то компанія «Encounter» пропонує своїм гравцям випробування в інших умовах, до яких можна віднести авторські ігри типу фотоекстрим, фотополювання, відео полювання, мокрі війни тощо. Про них і піде мова далі.

 

Фотоекстрим. Завданням подібних ігор є потреба зробити кілька постановочних знімків за заданими умовами. У завданні максимально детально описується, що має бути зображено на знімку. Кожне завдання зводиться до штучного створення якої-небудь екстремальної, нестандартної ситуації, яку необхідно зафіксувати фотографією. Якість самих знімків не враховується і на відміну від «Фотополювання» основна проблема - придумати «як» і «де» зробити кадр, в той час як «що» повинно бути зображено на кадрі заздалегідь чітко визначено авторами гри. Таким чином, для отримання необхідної фотографії, команда повинна подолати складності, поставлені в завданні, наприклад: знайти вертоліт, на який можна забратися, або боулінг, в який пустять роздягненого людини; дізнатися, хто може ходити по воді і яка дівчина погодиться поголити голову.

За замовчуванням, перемагає команда, яка швидше за інших зробить всі знімки. Після того, як всі знімки завантажені на сервер, автори сценарію приступають до розбору відповідності знімків умовам завдання. Тут команди можуть отримати як бонуси, так і штрафи (бонусні та штрафні санкції чітко зазначаються в сценарії). Кінцевий підсумок гри підводиться протягом 6-24 годин з моменту завершення гри.

Фотополювання. Тут вже суть гри зводиться до полювання за вдалою фотографією. Це виключно творче змагання. Це гра, де фантазія і ідеї учасників мають визначальне значення, а час виконання завдань не враховується. Учасникам дається декілька завдань, як правило від 7 до 10. Кожне завдання зводиться до короткої фрази або одного слова, виходячи з якого потрібно зробити знімок. Незважаючи на те, що головне в цій грі ідея для кадру, якість знімка має значення.

В цій же грі чи не вперше вводиться система «Самооцінка» і «Судове засідання».

Самооцінка - це коли самі ж команди, що взяли участь в грі, оцінюють фотографії інших команд. Природно, що за свої роботи команда проголосувати не може, а от за інших - просто зобов'язана.

Судове засідання - фотографії оцінюються суддями за десятибальною шкалою. Судді відомі заздалегідь, інформація про них вказується в анонсі про майбутню гру. Це можуть бути професійні фотографи, креативні і творчі особистості. В суддях також полягає і автор гри (той, хто придумав завдання для гри).

Переможцем стає учасник або команда, що отримала в сумі максимальний середній бал за всі знімки.

Мокрі війни. Суть гри полягає в тому, що кожен учасник є водночас і «мисливцем» і «жертвою». Учасник отримує на сайті досьє на «жертву» і починає «полювання» на неї, в цей же час досьє цього учасника отримує інший гравець. Мета «мисливця» - вистежити «жертву» і в прямому сенсі замочити її - з водяного зброї. «Мочити» жертву можна тільки з водяної зброї (пістолети, рушниці, автомати) і тільки чистою водою.

Мета «жертви» - не попастися в лапи «мисливця» і не дати себе «замочити». Якщо учасник «замочив» свою «жертву», вона віддає йому свій код життя, який необхідно ввести в форму на сайті. Так учасник отримує на сайті нове досьє - на людину, за яким полювала «замочена жертва». Таким чином, коло учасників звужується і в фіналі залишається лише два «мисливця», які вистежують одне одного.

Мета гри - «замочити» максимальну кількість «жертв» з водяного зброї і залишитися «незамоченним». Для участі в іграх «Мокрі війни» необхідно мати «атестат» - віртуальний документ, який підтверджує справжність особистості. Ігри зазвичай йдуть цілодобово протягом декількох днів, тижня або декількох тижнів. Для участі необхідні підключення до Інтернет для того, щоб отримати досьє на «жертву», і водяне зброю (пістолети, рушниці, автомати), заправлені чистою водою. Переможцем гри вважається мисливець, який встиг замочити за відведений на гру час якомога більше жертв. Якщо кількість замочених жертв у декількох мисливців однакове, враховується час виконання останньої «мокрухи».

Прототипом «Мокрих воєн» стали StreetWars , що пройшли влітку 2004 року в Нью-Йорку. Ідея виникла завдяки захопленню місцевих студентів, які, бавлячись, любили обстрілювати один одного з водної зброї. Але одного разу двоє друзів - Франц Аліко і Ютаі Альберт Ляо - зрозуміли, що такі дитячі забави вже не приносять досить гострих відчуттів і вирішили винести гру за межі навчальних закладів.